Thursday, January 17, 2019

Daca e Australia, atunci hai la crocodili!



De departe blogul care mi-a fost cel mai de folos la planuirea vacantei australiene a fost aceasta: Ytravelblog. 

Multe dintre obiectivele adaugate pe lista cu "de vizitat" s-au datorat unor poze vazute la ei. Si tot la ei am vazut prima data descrierea plimbarii cu barca pe Yellow Water in Kakadu. Am scris de foarte multe ori ca mie imi plac foarte mult plimbarile cu barca asa ca, in mod cat se poate de evident, nu am stat prea mult pe ganduri si am luat doua locuri la croaziera de la rasaritul soarelui fix pe 1 ianuarie 2018.

Si tare mult mi-a placut. 
Mi-a placut ce am vazut.
Mi-a placut organizarea.
Mi-a placut faptul ca erau localnici cei care ne erau ghizi.
Mi-au placut povestile din copilaria ghidului.
Mi-a placut absolut tot.

Nu o sa descriu plimbarea pentru ca cei de la ytravelblog au facut-o mult mai bine ca mine. Va las insa cu niste poze (neprelucrate in nici un fel) facute de jumatatea mea mai buna:
















No comments:

Post a Comment