Monday, December 13, 2010

Pomul nostru de Craciun

Pentru week endul ce tocmai a trecut am avut o gramada de planuri: sa mergem sa vedem bebele lui Frank, sa mergem in Aachen cu nanashu si cu bio-nasha, sa mergem prin Ikea, sa facem bradul etc etc etc. Nu ne-a reusit inca decat unul singur din toate cate erau pe lista: bradul. Dar era cel mai important asa ca suntem mandrii de noi :)
Totul a inceput sambata seara cand am mers sa cumparam bradul. Pentru ca anul trecut am avut o imensitate cu care ne-am luptat de mama focului sa il bagam in casa si sa-l scoatem din casa si rezultatul a fost ca am zgariat parchetul prin toata sufrageria am hotarat ca anul asta luam unul mai mic. Asa ca am ajuns la magazin si surpriza: toti avea aceeasi marime: vreo 2 metri. Deci am sfarsit prin a cumpara unul de 2 metrii adica aproape cat cel de anul trecut.
Duminica l-am plantat in ghiveci si speram ca anul asta nu va mai muri si poate poate il plantam prin vreo padurice.
Am adus globurile din pod si ne-am apucat de treaba:

Bradutul nostru

Ocupata cu globurile


Avem si varf acum :)
Anul trecut am avut multe aventuri cu instalatiile pentru pom. Avem doua cumparate: una nu am mai gasit-o si una s-a ars in primele 5 secunde de functionare. Asa ca ne-am urcat in masina si am plecat la Brico sa ne cumparam instalatie. Am vazut una foarte frumoasa si am hotarat ca pe aia o cumparam. Costa 120 de euro :( Dar cum nu era sa ramanem fara instalatie am luat-o. Cand am ajuns acasa am gasit si instalatia care lipsea.
Din fericire anul asta totul a mers ca uns :)
Avem si luminite...dar nu canta...
Si pentru ca pomul arata atat de bine la sfarsit am hotarat sa punem si niste paznici:

Omuletii de zapada

Acum il asteptam pe Mos Craciun ca bradul sub care trebuiesc puse cadourile exista.....

No comments:

Post a Comment