Thursday, March 20, 2014

Patan Durban Square



In prima zi plina in Nepal, ne-am plimbat dimineata prin Durban Square-ul din Kathmandu iar dupa pranz ne-am decis sa mergem catre Patan. Citisem prin "Biblia calatorului" (Lonely Planet evident) ca sunt doar 4 km intre cele doua piete si ca plimbarea ar fi fost una frumoasa asa ca ne-am decis sa mergem pe jos. mai ales ca drumul parea destul de usor de urmat. Pe harta evident parea usor. Pentru ca in realitate lucrurile nu au stat chiar asa. Era extrem de alomerat, multe masini deci poluare cat sa ne umple cu varf si indesat  plamanii cu materiale nu tocmai folositoare, si mai ne-am si ratacit de vreo doua ori. Asa ca dupa mai putin de un kilometru ne-am dat batuti si am sarit in primul taxi intalnit in cale. Si bine am facut pentru ca la un moment dat am trecut printr-un loc unde macaci dateau tarcoale si pareau foarte interesati in trecatori. Daca nu v-ati dat seama pana acum, eu urasc macacii. Dupa ce am fost atacata de doua ori (in Ubud-bali si Emei-China) de maimutele astea mult prea agresive pentru gustul meu, am ajuns sa imi fie frica si numai la auzul idei ca sunt macaci in preajma. Oficial - urasc macacii.
Odata ajuns in piata dn Patan am descoperit o cu totul alta atmosfera decat in Durban Square-ul din Kathmandu. Mi-a placut extrem de mult pentru ca era mult mai linistita, fara masini, fara motociclete. Intr-un cuvant mult mai prietenoasa cu turistul dornic sa caste gura la temple.
Ne-am plimbat prin piata, am vizitat cateva locuri si apoi ne-am urcat pe acoperisul unui restaurant din coltul pietei si am stata acolo pentru muuuult timp cu un ceai in fata uitandu-ne la lume. Poza de la inceput de post este facuta de pe terasa restaurantului.
Si iaca alte poze:














No comments:

Post a Comment