Monday, March 24, 2014

Bhaktapur Durban Square

Despre Bhaktapur am auzit numai lucruri bune inainte sa plecam spre Nepal si chiar si cand am ajuns in Nepal asa ca ne-am decis ca sfarsitul de vacanta sa il petrecem acolo. Este doar la 20 de kilometri de Kathmandu, deci poti sa il vizitezi si intr-o excursie de o zi, insa toata lumea zicea ca este extrem de frumos sa ramai peste noapte si sa te bucuri de linistea orasului dupa ce majoritatea turistilor se retrage catre Kathmandu. In plus era o baza interesanta pentru a vizita Changu Narayan si Thimi. Deci nu am stat prea mult pe ganduri si ne-am rezervat un camera intr-un hotel mic dar dragut in Piata Olarilor in perioada 3-5 ianuarie.
Si in nici un caz nu ar regretat alegerea facuta pentru ca Bhaktapur este exact asa cum imi imaginam eu orasele nepaleze traditionale. Parca te intorci in trecut cand te plimbi pe stradutele inguste si prafuite ale orasului.
Mi-a placut extrem de mult sa ma plimb fara nici un scop si fara nici o destinatie prin oras. Sa ma opresc prin piete sa admir oamenii si sa trag cu ochiul la ce au de vanzare. Sa descoper minunatul Ju Ju Dhau (iaurt din lapte de bivolita facut in vase de pamant de unica folosinta). Sa stau pe treptele unui templu si sa citesc sau sa ma uit pur si simplu la cum se perinda lumea prin fata mea. Sa stau pe acoperisul hotelului si sa ma uit cum viata intregului oras se muta pe acoperis pentru ca in Nepal casele nu prea au surse de incalzire asa ca este mai cald sa stai pe acoperis la soare decat in casa. Totul mi-a placut si m-as intoarce oricand cu drag acolo.
Dar sa las pozele sa vorbeasca mai bine:
In Piata Olarilor



Durban Square






Ofrande


La plimbare















No comments:

Post a Comment