Wednesday, June 11, 2014

San Diego in imagini

Nu am reusit sa vad tot ceea ce mi-am propus din San Diego pentru simplul motiv ca am preferat sa dau o fuga prin Los Angeles ca sa imi satisfac curiozitatile hollywoodiene asa ca nu am avut timp decat dupa conferente si jumatate de zi vinerea sa ma,plimb prin oras. 
Nu am vazut nici Sea World si nici Gradina zoologica si nici parcul Balbo, insa m-am plimbat prin Gaslamp quarter (care era chiar vis a vis de hotelul meu), pe promenada,prin Seaport Village, am vizitat vechiul oras (mexican de altfel) si USS Midway ( un portavin cat china de mare acum muzeu).
Mai jos ceva poze doveditoare. Cum pozele sunt facute de mine, nu trebuie sa va asteptati la prea mult. Ele sunt strict cu valoare practica nicidecum cu pretentii estetice.

San Diego Embarcadero - era promenada din fata hotelului meu care mergea de-a lungul portului cu iahturi si unde gaseai tot felul de restaurante si hoteluri interesante iar o leaca mai la vale ajungeai chiar si la Seaport Village, USS Midway si Muzeul Maritim.







Seaport Village - este o colectie de magazine de suveniruri gazduite de casute ce se doresc a fi reprezentative pentru portul de alta data.



Muzeul Maritim - doua vase cu panze foarte frumoase, un ferry si doua sublmarine. Nu am intrat sa le vizitez pentru ca mi-a fost de ajuns sa le admir de pe pormenada.




Old Town of San Diego- au fost momente in care m-am intrebat daca sunt in SUA sau in Mexic uitandu-ma pe strada si ascultand ce limba se vorbeste in jurul meu. Influenta mexicana curenta dar si istorica este imposibil de trecut cu vederea; Iar o vizita in orasul vechi este o marturie cat se poate de graitoare a legaturii dintre mexicani si California. Ca o paranteza - am fost la cumparaturi intr-un outlet store recomandat de o prietena. Treebuia sa merg cu tramvaiul jumatate de ora pana la capat de linie si acolo gaseam magazinul magic. Desi stiam ca San Diego e la o aruncatura de bat de Mexic tot am ramas surprinsa sa vad ca acolo unde am coborat eu pentru outlet store era de fapt granita cu Mexicul si puteai sa o treci linistit pe jos. De pe pasarela care unea statia de tramvai de magazin se vedeau ghiseele de verificare a pasapoartelor de la granita.










USS Midway - este un portavion extrem de mare (dupa standardele mele cel putin) cu niste expozitii foarte interesante si care incearca sa schiteze cat mai corect (sau cat mai corect pentru turisti) viata pe un portavion. Cu ajutorul unui ghid audio ai parte de o plimbare instructiva pe la toate departamentele si asculti povestile unor oameni care chiar au licrat acolo. Pe puntea portavionului se gasesc si 29 de avioane renovate iar niste batranei foarte simpatici (veterani care au fost piloti pe avioanele expuse) iti povestesc cum se face decolarea si aterizarea pe un portavion si cum se pregateste un pilot pentru un astfel de loc de munca. Foarte interesant si instructiv. Mai ales ca pe partea cealalta a apei se gaseste o baza navala americana unde se gasesc portavioane care nu sunt deloc muzeu. Si in fiecare zi am avut parte de avioane F18 care faceau parada pe deasupra capului nostru. Din fericire nu ne-a picat nici unul in cap. Si nu glumesc. Era stire la televiozor ca un avion a picat in casa unui om in San Diego pe cand eu eram acolo. Si nu era primul sau singurul. Se pare ca au tot fost astfel de incidente.








No comments:

Post a Comment