Wednesday, January 27, 2016

If you can dream it, you can do it.

In ultimii ani mi-am facut un obicei sa scriu inainte de fiecare calatorie un scurt articol pe blog intitulat "Planul pentru..." in care pun itinerariul, cazarile, mijloacele de transport etc etc etc. Este in primul rand o masura de precautie. In felul asta familia stie cam pe unde ne gasim intr-o anumita zi si daca s-ar intampla ceva ar avea cel putin un punct de plecare. In al doilea rand este extrem de util daca vrei sa ai o privire de ansamblu asupra itinerariului. Si asta este de fapt felul cum e construit blogul meu. Nu este unul bazat pe talent literar ci genul de blog care da informatii (de cele mai multe ori seci) si cam atat. Nu este o intamplare ca mi-am facut studiile la profil real si ca in continuare muncesc intr-un domeniu in care nu prea exista loc de interpretari. Sunt un om al datelor fixe. Asta ma intereseaza si iaca doar asta sunt in stare sa dau si mai departe.

Vacanta din iarna asta este prima vacanta din 2011 (cred) si pana acum, cand un astfel de plan a lipsit.

De ce?

Pentru ca imi era frica sa nu clipesc si sa ma trezesc din ceva ce parea prea frumos pentru a fi adevarat.

Imi era frica sa nu se destrame tot planul daca ma apuc sa il spun in gura mare.

Imi venea atat de greu sa cred ca noi chiar o sa mergem in vacanta aia incat ma simteam inconfortabil sa o comunic altora.

Nu numai ca nu am scris pe blog dar mi-a luat cateva luni pana am spus pentru prima data cuiva care este destinatia iernii 2015-2016. Chiar si cand aveam intreaga vacanta platita tot aveam inima stransa cand spuneam unde mergem. 

Nici macar acum nu prea imi vine sa cred ca noi chiar am fost acolo.

Chiar am fost acolo?

Chiar a fost realitate?

Sigur nu era un documentar la tv?

Pentru ca nu mi-am inchipuit nicioadata ca vom vedea locul asta uimitor in alta parte decat la televizor.

Mi-as fi dorit. Evident ca mi-as fi dorit.

Dar mi-am dorit la acelasi mod la care imi doresc sa fie pace permanenta pe Pamant. 

Ceva gen: Yeah right. Dream on baby. Dream on...

Se pare insa ca Walt Disney nu a vorbit doar ca sa dea din gura cand a spus "If you can dream it, you can do it". 

Se pare ca uneori chiar si o scanteie de vis este de ajuns incat sa iti sadeasca in minte o idee care sa creasca si sa tot creasca si cand te astepti mai putin sa devina o realitate care pana atunci parea prea nebuneasca si ca sa fie un simplu vis.

Si uite asa pe 5 ianuarie 2016 ne imbarcam pe un vas care sa ne duca nu doar pe alt continent ci pe ceva ce ar putea fi cu usurinta pe alta planeta: Antarctica.

Si pentru ca e primul articol pe 2016 uite ca il incep cu o incurajare : "If you can dream it, you can do it". Va spun eu....


No comments:

Post a Comment