Thursday, January 19, 2017

Calatoriile lui 2016

A mai trecut inca un an. Un an cu un palmares de calator pe care nu cred ca il voi bate prea curand: in fiecare luna am fost plecati pe undeva, am ajuns in primele sase luni ale anului pe 6 continente, am ajus pe cel mai greu de cucerit continent - Antarctica, am vizitat 5 tari noi, am revazut cateva locuri unde m-as intoarce mereu cu drag, am fost cu mama la Roma si i-a placut :), am facut o parte din TMB doar ca sa ma oftic ca Cipri o sa faca anul asta UTMB, am vazut unul din singurele 2 orase din SUA pe care mi-am dorit sa le vad (si mi-a placut si intr-o saptamana o sa fiu iar acolo deci nu ma plang), am ajuns in Florenta unde imi doream foarte mult sa ajung, am fost iar prin China, am ajuns dupa patru ani iar in marea mea dragoste - Asia de Sud Est, am bifat tara cu numarul 50 din palmares- Vietnam...Am facut destule se pare. Si a fost bine.

2017 ai treaba grea ca sa ma impresionezi.

Ianuarie

Iguazu Fall (Partea Argentiniana, Partea Braziliana)
Antarctica


Februarie


 Roma


Martie


Newport Beach
Bretania (Lorient)


Aprilie

Maroc ( Marrakech, Rabat, Casablanca, Fes, Chefchaouen, Ouarzazade)


Mai

Cinque Terre, Portofino, Portovenere

San Francisco


Iunie

China (Beijing, Yangzhou, Fuzhou, Shanghai)
Romania


Iulie

Frankfurt
Amsterdam

August

Tour of Mont Blanc (Partial)

Septembrie

Cipru (General, Ziua 1, Ziua 2, Ziua 3)


Octombrie


Malta (General, ...)


Noiembrie

Romania

Decembrie

Pisa, Florenta, Lucca
Thailanda

No comments:

Post a Comment