Friday, February 7, 2014

Everest base camp trek - Ziua 6

Te trezesti si primul lucru pe care il vezi dimineata este Ama Dablam (6812 m).
Cate hoteluri in lumea asta se pot lauda cu asa vedere? Nici nu mai conteaza conditiile spartane ale cabanei cand ceea ce ai in fata ochilor este atat de frumos.Esti nas in nas cu unul dintre cele mai frumoase varfuri din zona Khumbu.


Am iesit din cabana si pentru ca eram oarecum deasupra satului, am aruncat un ochi in stanga si in dreapta si nu am putut spune decat: wow bine ca nu ne taxeaza pentru ce vedere avem:)



Ne-am baut ceaiul, ne-am mancat clatitele si apoi am luat-o la picior pentru o plimbare lejera catre Chukhung (4730 m). Ziua a sasea era iar zi de aclimatizare insa ca si in cea din namche am ales sa ne odihnim si aclimatizam activ si sa ne plimban nitel prin zona. Traseul nu este unu greu insa cum noi eram intr-o stare de relaxare totala, a durat destul de mult. Uneori mentalul face mai mult decat fizicul. Dar oricum in sat era pustiu asa ca nu aveam ce altceva sa facem. 
Pustiul se datora faptului ca dupa 17 decembrie cand am zburat noi din Lukla timp de patru zile nu a mai fost nici un alt zbor deci nu erau oameni care sa vina in urma noastra pe traseu. Si cu fiecare zi in care ghidul ne spunea : "Nici astazi nu s-a zburat" ne dateam seama cat de norocosi am fost ca in cazul nostru avionul a zburat fix la timp si am putut sa ne incepem calatoria cu dreptul. nici nu vreau sa ma gandesc cum este sa te duci dimineata de dimineata la aeroport si sa astepti acolo ore si ore in sir in speranta ca poate astazi se zboara. Este timp extrem de pretios si de scump pe care il pierzi complet aiurea. iar daca mai ai facut si greseala sa nu iti lasi zile de rezerva la sfarsit de calatorie si esti presat de data cand ai avionul care te duce din Nepal catre casa, atunci nici nu vreau sa ma gandesc in ce stres esti. Noi ne-am lasat o saptamana de rezerva dupa traseul prin munti pe care sa le folosim dupa caz. daca avionele merg la timp atunci mergem in zilele ramase in Pokara. Daca avioanele au intarziere atunci stam linistiti pe munte pana cand o sa fie unul care sa ne duca in Kathmandu.
Cateva poze de pe traseul nostru de odihna si apoi repede inapoi la cabana ca maine ne asteapta o zi destul de serioasa:









No comments:

Post a Comment