Wednesday, February 17, 2016

The land of the penguins - Alte fotografii din Kinnes Cove (Ziua 4)

Antarctica cred ca este raiul posesorilor de aparat foto. 
Oriunde te uiti ai ceva de fotografiat. 
Oriunde. 
Si click. Si click. Si click. Si iaca asa se fac sutele de fotografii.
Si orice aparat ai avea tot vei ajunge inapoi acasa cu niste fotografii care sa iti impresioneze prietenii :)
Uneori nu trebuie sa fii expert fotograf. Trebuie doar sa fie expert peisajul pe care il fotografiezi. 
Deci nu numai ca ai sute de fotografii. Dar ai sute de fotografii cu povesti de spus mai departe.

Cand am selectat fotografiile din Kinnes Cove mi-am dat seama ca sunt muuuult prea multe pentru un singur post. 
Nu am fost deloc in stare sa reduc numarul de fotografii asa ca am mers pe solutia: daca mai putin nu se poate atunci sa fie mai mult. 
Si am facut trei scrieri in loc de una. 
Unele fotografii facute de aproape la pinguini le-am pus in postul cu directiile pentru ca la cum sta intotdeauna pinguinul cu aripile alea intinse zici ca iti arata mereu in ce directie sa mergi. Mi se par foarte amuzanti.  
Apoi cele care arata cat de mare era colonia le-am pus separat pentru ca de fapt asta ne-a uimit la Kinnes Cove - era prima data cand vedeam o colonie atat de mare. Dar m-am trezit ca nu am pus mai nici o fotografie cu peisajul de acolo. 

Deci astazi reparam greseala pentru ca de fapt amintirea de cand am ajuns in varful dealului si am putut vedea ce golf se ascundea de cealalta parte a insulei este una dintre imaginile care imi vin pentru prima data in minte cand ma gandesc la vacanta din Antarctica. Nu este cea mai impresionanta imagine insa era printre primele imagini de care am avut parte in Antarctica care imi aratau (a cata oara, are? ) cat de mici suntem noi in lumea asta. 
Peisajele au devenit din ce in ce mai impresionante dar imaginea din Kinnes Cove a ramas intr-un loc special. Pentru ca era prima. Si nimic nu poate schimba asta.


PS: Nici una dintre fotografiile puse pe blog, facebook, flickr etc nu este prelucrata in nici un fel. Sunt fix ce a iesit apasand pe buton.


Cu barca catre debarcare
Aveam un deal foarte serios de urcat. Asta era vederea catre locul de unde ne-a lasat barca.


Si tot urcai si tot urcai pana ajungeai sa vezi de cealalta parte a dealului...
...Adica asta
Evident cu inca o colonie de pinguini

Oamenii pe stanga si pinguinii pe dreapta va rog. Pastrati ordinea.



No comments:

Post a Comment