Tuesday, February 16, 2016

The land of the penguins - Kinnes Cove (Ziua 4)



Ziua a patra a fost una extrem de ocupata. Dar nici o problema ca abia asteptam sa vina vremea cand sa ne trezim bine dupa amorteala din Drake Passage. Era timpul sa facem un pic de miscare. Sa vedem ce am venit sa vedem.

Asa ca am inceput dimineata devreme cu o plimbare cu o barca de mici dimensiuni care ne-a dus printre iceberguri, bucati de gheata plutitoare, pinguini si foci  si ne-a aratat un pic cam ce anume ni se pregateste pentru zilele urmatoare.

A venit apoi timpul sa punem piciorul pe "mainland Antarctica" pentru prima data. Am debarcat la baza argentiniana Esperanta. Am invatat cate un pic despre trecutul si prezentul expeditiilor Antarctice. Si ce e cel mai important: am vazut pinguini de aproape. 

Pinguinii.
Cui nu ii plac pinguinii? 
Pana si focii leopard ii plac pinguinii :)
Deci clar si noua. 
Desi noua mai putin pentru mancat si mai mult pentru a rade de ei la cat de neindemanatici sunt pe uscat.
Cam tot la fel de neindemanatici pe cat suntem noi in apa.
Fara exagereare cred ca pinguinii sunt in topul celor mai populare animale din lume. 

Nu este nici o surpriza deci ca orice turist care merge in Antractica va fi fixat pe ideea de pinguini. Cati vor Fi? Unde vor fi? ce tipuri vor fi? Cat de departe vor fi? Cat de aproape? Etc etc etc. 

Let the penguins come to me..Zic!

Si a doua debarcare a zilei la Kinnes Cove i-a adus nu gluma. 
Era prima data cand vedeam o colonie serioasa de pinguini fix in fata noastra. 
La Baza Esperanza vazusem doar cateva sute. 
Acum erau MII si MII de pinguini.
Si daca asta nu e o priveliste impresionanta atunci cand o vezi pentru prima data atunci zau daca stiu cam ce ar putea fi.

PS: toate punctele negre din pozele de mai jos sunt pinguini nu aberatii optice sau praf pe lentila :) 

Spot the penguin.

Puiiiii :)

Multi pui :)

Cuib cu vedere
De ajuns atatia pinguini?

Antarctic skua - asteapta o sansa ca sa atace puii.
Pinguinii si pietrele




Domnu' mi-ai luat soarele. Eu cum ma mai bronzez?







No comments:

Post a Comment