Monday, July 3, 2017

Coloratul Caye Caulker

Ce va vine in minte cand va ganditi la Caraibe?

Palmieri?
Nisip alb?
Case colorate?


Ei bine fix asta este Caye Caulker. Si pentru cineva ca mine care ajungea pentru prima data in partea asta de lume, a fost o destinatie foarte bine venita. Ni s-a potrivit foarte foarte bine.

O insula mica. Cu drumuri neasfaltate. Fara masini. Doar biciclete si masinute din alea de golf (golf cart). Fara lanturi hoteliere mari. Fara "All Inclusive". Inca destul de linistit. Relaxat. Si colorat cum nu am mai vazut pana acum. Si la propriu si la figurat.

Am stat in Caye Caulker pentru patru zile. Fara sa facem mai nimic. Dar spre marea noastra surpriza am intrat destul de repede in ritmul "La Dolce Far Niante" al zonei. Intr-o singura zi am mers sa vizitam insula vecina mult mai dezvoltata si mai petrecareatra - Ambergris (San Pedro). In rest am iesit la plimbare, am stat de ne-am prajit pe Split (asa-zisa plaja a insulei) si cam atat. Si tare bine a fost. 

Cum noi veneam din Lighthouse Reef unde planul a fost  "Eat. Sleep. Dive. Repeat",  nu ne-au interesat nici ofertele pentru scufundari si nici ofertele pentru snorkeling. Dar daca nu mergeti intr-unul din atolurile din Belize si preferati varianta mai ieftina cu stat in Ambergris sau Caye Caulker atunci excursiile pentru snorkeling si diving sunt clar ceva ce nu trebuie sa ratati. Puteti merge sa faceti Blue Hole. Sau puteti merge sa vedeti "nurse sharks" in Hol Chan Marine reserve. Sau sa vedeti "manatee" . Variante exista pentru toate buzunarele si gradele de experienta. Trebuie doar sa vreti sa va dezlipiti de la facut nimic. Noi nu ne-am dezlipit. Asa ca o sa pun un link de pe un alt blog de la cineva care a fost mai activ decat noi. 

Pentru ca  astazi sunt foarte lenesa la scris, va las cu niste fotografii care sa arate ce nu am eu cuvinte sa descriu cum se cuvine:























No comments:

Post a Comment